romantik

I dag kännde jag mig lite romantisk, efter skolan gick jag och köte en ros till Rikard som en liten tidig present:) jag är nog den bästa flickvännen som finns...haha eller som Emely säger - du skämmer ju bort han för fan! men det gillar jag, att skämma bort och bli bortskämd!
Och nu är det min tur att skämma bort han så i dag har det ju börjat med en vacker röd ros, på fredag blir det frukost på sängen och öppna paket sen tidigt åka till stockholm , smigge blir hemma med faster Emely. jag har bokat rum på hotel Rica på hötorget,brukar bo där tycker bra om de hotellet då jag även samlar bonus:)
vi ska gå på museum och sitta på mysiga caffeer kanske shoppa lite. ska träffa pappa och Agneta som är på besök i storstaden. alla vi och jessica ska gå ut och äta middag på kvällen ...var vet jag inte men jag håller tummarna på att syrran bokar bord nån stans:) sen är ju resten öppet för förslag.....
jag ser verkligen fram emot till helgen det ska bli så kul!!!!!!
Men självklart har jag inte glömt bort mig själv.... jag menar nu då rikard ska få så mycke så har jag ordnat en pressent till mig själv:) på torsdag ska jag både klippa och färga mitt hår på salongen, Super!! ska vara skit snygg på fredag:)


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad gullig du är! Mysigt med en tidig present :) Och din planering av hans födelsedag verkar ju helt perfekt. Hotell i Sthlm är ju inte helt fel :)

2009-10-26 @ 23:04:14
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack gumman :P Vad gullig du är :)

2009-10-27 @ 22:54:36
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: Emely

bah, han kommer rulla fram snart och vara en odräglig jävel om du fortsätter så här! sanna mina ord! ;)

2009-10-27 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0