min mamma har slutat sola solarium!!

nu har jag äntligen kommit fram hunnit göra lite saker som myst med mamma ätit god middag med henne och varit på stan en snabbis i går kväll, hunnit sova och nu vaknat känns som jag kan åka hem nu...hahha nääääääää.... i dag har jag ett fullt schema på tapeten.

- Hälsa på Anders och takida
- Luncha med mamma
- schoppa/kolla in stan lite
- sola?
- en tripp till grönan
- möta upp jossan
- käka middag
- till pappa för att ordna för min lilla fest som ska vara i kväll
- Party!!!

Jag tror nog jag hinner detta , men solningen skippar jag nog ... jag frågade mamma om hon skulle med men hon sa nej ,hon har slutat sola.VA?!?! nu efter 20 av soling har hon kommit på att solning är dåligt, mamma som varit en given slav och den som försörjer stadens solarium har nu insett att hon vid 48 års ålder ska sluta detta är en sensation som jag ska fira med att gå och köpa spray-on-ten i stället.

Nu blir det frulle mannagryns gröt,rostat och ägg:) fan va skönt att vara hos mamma och bli lite bortskämd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0