leverpastej-smörgås

kul att vara på jobbet i dag man missar ju så mycke snack då man bara är där varannan helg:) trevlig sen kom min arbetskamrat pernilla och frågade om en liten sak som jag blev helt till mig av:) hekt sjukt kul ska berätta mer sen... om det blir av:) just nu i alla fall sitte jag med familjen och njuter av familjelivet framör tvn med en leverpastej smörgås i handen:) mums! ett annat tips som jag har och jag älskar är hårt bröd i micron .... en husmans lite smör och lite ost på, krydda valfritt och in i micron tills osten är smält å wholla du har en super god hårdmacka som blivit lite mjuk:) sjukt gott men folk tror mig inte om de inte smackat...så prova innan ni säger nått:)
i morgon blir det bad på fyrishov jag och barnen ska ligga soim strandade sälar i bubbelpoolen..... fan va gött jobb man har.
nu ska jag försöka hångla upp min man:)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0