Lägenhets sökande

vi söker just nu en ny lägenhet här i uppsala och som på så många andra platser i sverige är det bostadsbrist och det suger ganska fett att man alltid lyckats bosätta sig i en kommun med så dåligt med boende ....hm .... men  i dag så gick solen upp för mig :) genom min vän marie fick jag ett nr till en snubbe som har ett företag med massa läggisar, åh tydligen så verkar det inte vara någon som vet om denn snubbe,SUPER! så i dag har jag pratat med han och ställt mig i kö... det verkade inte vara några problem och skulle inte ta allt för länge. så nu jävlar ska jag vara som en blodigel på honom:)
Så tack vara marie så är jag nu ett steg närmare en ny lya. tacka fan för de!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe varsågod :) Jag är bara glad över att kunna hjälpa till. Hoppas du får tag i nåt snart! Skulle vara skitkul att vara grannar ju. Då kunde vi ha Johan Falk-filmkvällar ;)

2009-10-19 @ 22:57:49
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0