hemma

efter en lång och rolig dag har jag nu kommit hem och hunnit äta middag... ja jag vet vad kl är och man ska inte äta efter 20 men va fan lövbit klyftpotatis och bea tackar man ´ju inte nej till!
har varit i skolan och som vanligt haft trevligt med mina klass homisar vi har ju klippt och lockat lite hår:9 sen bar det av hem till min söt johanna där vi slog på stort och drack oboy och ´åt ost mackor!! de kallar jag lycka ... sen så har vi gjort nya naglar och exprimenterat lite ...hon är så duktig det blev jätte bra jag är super nöjd! bilder ska fixas lovar. så i morgon ska jag bjuda söt på lunch, medvärka i skolan och test frisörkunskaper på andra salonger.......thats it! go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0