Godmorgon

Sovmorgon? nej inte här vaknade strax efter 8 och ville absolut inte sova mer men låg kvar i nsängen och som vanligt börjar ju kugghjulen att spinna.
i bland får jag kännslor att jag längtar tillbka till stockholm, jag har ju alltid älskat stockholm och miljön där. Mycke folk det händer saker det finns alltid saker att göra, har ju så underbara vänner där oxå.
klart jag tycker om uppsala oxå men det känns nästan som att jag snart är färdig med denna stad, det känns som att jag börjar stå still och stampa, å ni som vet är jag absolut ingen sån! jag gillar då det händer saker och vill utvecklas som människa. jag är less på att bo ute i helvetet, jag är less på att det så sällan händer något och då det väl gör det så är de typ att gå ut och festa, jag är less på att åka buss fan.... det är mycke jag är less som gör att jag känner så här.
Nu ska jag inte säga att allt är skit vissa dagar trivs jag skit bra och känner mig hemma här jag har ju min älskling och många underbara vänner här, det finns en liten trygghet här oxå...... men jag vill något mer, vad vet jag inte men  det är något jag ska komma på.
Men redan då jag flyttade hit så hade jag nog en kännsla att jag inte skulle bo här förevigt, det tror jag både jag och rikard är ganska eniga om. Men sen vart de blir vet man aldrig. Jag har ju mina framtidsplaner som jag hoppas på att följa så långt det går på vägen dit blir det säkert några ändringar men målet kommer fortfarande vara de samma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0