fylle svinet har vaknat

Nu har jag äntligen pallat mig upp ur sängen, hade ett ryck vid nio i morse då jag gick ut med hunden och käkade frulle men sen bar det av till sängen igen. nu har jag stigit upp och för kanske första gången i mitt liv är jag inte bakis känner knappt att jag var ut i går lite ont i tassarna efter ett hårt tryck på dansgolvet:)
Men kvällen i går var asum! super kul med afterwork ,verkligen! vi var en massa flickor som bokat bord så vi hade första parket till bandet som spelade, till middag bjöds det på medelhavstema, måste ju bara säga att dom serverar riktigt bra och god mat för att vara gratis. sen blev det ju oxå en och annan öl, men inget vin!! å det märks ju att det var super för mig, för då skulle jag nog med all säkerhet ha vaknat med en rejäl sement-basker och rök hosta! men jag var en duktig flicka som åkte hem vid tolv som jag hade sakt till min familj som så sött sov då jag klampade in som en elefant:)

idag en ny dag med nya tag som sakt är jag ju inte bakis så jag måste slå på stort och supa igen..haha nä jag bara skojja vi ska faktist vara som en riktig svennsson och åka på i ikea och handla nytt till sovrummet.... å som vanligt blir det säkert massa mer jag har ju så svårt att motstå all frestelse av vakra ting.
Sen i kväll ska jag dressa upp mig i min 15 000 kronors blåsa låta make-up-store fixa maken och sen en kunglig uppsättning så jag ser riktigt rik ut, för to night is the night! bloggaword ska jag på, ja eller i alla fall ska jag sitta i mitt tv rum och se det på tv.... eller helt ärligt så om jag kommer ihåg så sappar jag över om det inte finns nått annat att se och då ikädd det mysigaste jag har och dippa nått gått.



Föresten skriv gärna en kommentar, det är ju så kul att se vilka som läsar och inte bara en statistik mätare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0