en liten hemlis som bara jag vet:)

så nu har ännu en dag i mitt liv snart passerat med storm. jag har hunnit med två "herr klippningar" som blev super nice sen hade jag en kund på eftermiddagen som jag verkligen gjorde en extrem makeover och hon blev så jävla snygg, jag blev så nöjd, hon blev så nöjd och jag trr fan anna min lärare oxå blev nöjd...eller i alla fall vad hon sa! awesome!
sen bar det av på stan med min kära svägerska haha( jag tycke det låter skitgammalt att säga så) Emely ,de blev nya underkläder och present till till hjärtatä:) men vad säger jag inte.
sen bar det av till willys för att handla , allt ska ju vara så krongligt då man har middags gäster som kräver så mycke;)
Men nu har vi i alla fall käkat klax och massa gott till, så proppad från tå till knopp slappar vi alla i soffan och ska väll se lite tv..... who knows..

Kommentarer
Postat av: Emely

Kunden är nöjd med klippningen också ;) antar iaf att du menar MOI! :D

2009-10-23 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0