BURN BURN!!!!

Snart är det dax att även i dag börja rulla till skolan.
på tal om skolan så hade vi kundpass i går och då jag skulle styla min kund, som vi slkulle göra lockar på, så skulle super kvinnan jenny försöka rädda locktongen då den håller på att falla på golvet och givetvis tar jag inte tag i skaftetetnej jenny tar tag i den 200 gradiga tång-delen, å satan vad det gjorde on och det gorde det hela dagen. snakca om att ska man vara fin får man lida pin...fast det inte ens var jag som blev fin...
Men proffs som man är höll jag minen genom tiden ovch gjorde n super cool lockig frisyr på min kund Louise:)
Men nu ska jag dra till skolan och i kväll blir det vattengympa!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch, tycker hemskt synd om dej! Den brännskadan ser inte rolig ut...

2009-10-21 @ 17:53:55
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0