the past

haha hakade på malins trend att kolla tillbaka på gamla inlägg och för ett år sedan vid denna tid så löd min text så här:

Satans mobil.

idag är jag så satans sur förbannad och ledsen på samma gång. jag var i stockholm i går och hälsade på rosanna, jennica hade kommit dit oxå så vi hade en typ av tjej kväll med utgång det var riktigt kulk hela kvällen var på en massa olika ställen och träffade många sköna typer blev riktigt full oxå, hela bunten.hehe.... i alla fall så upptäcker jag vid fem tiden på morgonen då vi passerar ytterdörren att min mobil är borta så jag får panik och börjar leta och ringa men hör den inte ringer lönge och flera gånger tills jag verkligen försäkrat mig att den satans telefonen inte finns där. ringer till polisen och anmäler den stulen sen försöker jag få tag på satans parlino som bara har en jävla hemsida att vända sig till och inte nån riktig kundtjänst ...... hade just fyllt på den med 299 för att klara mig länge fan fan fan säger jag bara . och nu har jag inte ett enda nr kvar. jaja nu ska jag gå och gråta en skvätt... puss


kan nog inte annat än skratta en gnutta:)


Kommentarer
Postat av: Miss Josefin

AZZÅÅÅÅ sluta stalka mig !?!?!?

2009-11-18 @ 20:37:01
URL: http://missjosse.blogg.se/
Postat av: Z

Haha ja kommer fan ihåg d där inlägget. Jag hade försökt ringa du typ då :P

2009-12-01 @ 07:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0