shopping,ost och vin!!!

Tjejkväll i går med Louise och snabbis på stan i dag med rikard, för att shoppa för cash man inte har:) mycket rogivande och trevligt . i kväll blir det att ta det lugnt framför tvn är så slut i knoppen , vi har köpt hem lite ostar som vi ska gnaga på tillsammans med en flaska vin, Rikard ligger just nu på våran nya spikmatta medans jag tar hand om den yttre skönheten med en ansiksmask av lera som är grön,mycket het pudding är jag!
Jag är föresten super lycklig jag har hittat mig en vinter jacka som jag kommer att bo i det närmaste månadern den är stor varm och skön, så nu kan jag sitta och vänta på bussen och inte frysa för en gång skull, då man annars koimmer in på skolan helt blå, andra måste ju tro att jag drabbats av likstelhet?!?
nä nu ska jag ta och njuta av min ledighet jag ska ju inte iväg förens i morgon igen, så i kväll blir det njut faktor till 110%, so long suckers!






spikmatta 199:- "EDEN"


149:- HM



199:- GINA


249:- skopunkten



 Jacka 699:- cubus


Lermask 209:- Marykay


mys kväll, ovärdeligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0