Onödigt vetande

några frågor som jag tänkte skulle vara kul att svara på.....

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
3 kanske 4

Vad tycker du om kärlek?
Så länge det går bra så är det underbart, jag älskar kärleken den gör livet värt att leva. att vara kär är det underbaraste som finns.

När kramade du någon sist?
Nyss å de var Rikard

Saknar du någon speciell person?
Inte bara en utan många personer, de flesta som jag har eller harft en plats i mitt liv har en speciell plats i mitt hjärta

Har du svårt för att bli kär?
föräskad nej men kär JA

När kysste/hånglade du med någon sist?
Nyss haha

Ångrar du det?
Absolut inte.

Är du singel?

Nej

När fick du senast en komplimang?
I dag, att jag luktade gott... (hade just tagit ett bad) jag svarade att han inte skulle göra det till en vana:)

hittade föresten frågorna på nadjas blogg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0