mys med kramkalas

Har just gett mig själv lite egen tid och den spenderade jag på spikmattan framför tvn, som visade Playa del sol, åh vad jag garvar åt det programmet.... helt sjukt...
Nu har vi dukat upp med ost och kex, ser på kvällens tv utbud. kl 21 ska jag se på tv3 de visar "Här med förklarar jag er Chuck och Larry" rolig film.



Jag tycker om Adam Sandler han är så sjukt duktig och rolig skådis,dock inte så het men man kan ju inte få allt haha för nån dag sedan såg jag en annan ny film med han och andra super sköna skådisar. funny people hette den!!! värt att se



som avslutning på denna dag ska jag bara medela att jag börjar se ut som en ost!!




Kommentarer
Postat av: JONNA

åh jag älskar Här med förklarar jag er Chuck och Larry den är så rolig :D

2009-11-15 @ 21:33:34
URL: http://alajonna.blogg.se/
Postat av: Jojjo*

Grattis du vann Veckans blogg! ;D

2009-11-16 @ 17:26:19
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0