morn morn!

Idag blir det stan med "natt madde", ska bli trevligt att träffa henne vi har inte setts sen före thailand bara hörts av på telefonen. så det blir en lunch med en liten shopping tur:)

i kväll ska jag på mingelskola, vilket jag inte alls riktigt fattar vad det innebär, så det är ingen ide att fråga hahha.... men man ska väll mingla antar jag å så har jag hört att det skulle bjuda på till tugg å det är ju alltid gott.
men i helhet ska jag försöka ta det rätt lungt i dag och vila upp mig då jag ska arbeta hårt i helgen:)


En sak som sitter i mitt huvud och gnager är dette med vaccinet mot svininfluensan, om jag ska ta det eller inte?!?
Jag är lite rädd för det , man vet ju så lite om det, tänk om de upptäcker(som med allt annat) att det innehåller något som kan bilda tex cancer. men verkar ju inte heller veta hur säkert det är... de flesta som har tagit den som jag vet har ju blivit jätte sjuka efter, inte dödligt! Rikard ska ta det, men jag är så tveksam. Hur ska ni göra, eller har ni tagit den...kanske som jag inte bestämt er??



(om detta var ett riktigt husdjur skulle jag vilja ha den, jag tycker fan den är söt!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0