Lägenhets visning

I dag har jag och rikard varit och kollat på två lägenheter som vi blivit erbjudna, hur fina som hällst!!! en två och en trea ... men vi ser nog mer åt tvåan, som jag gjort en egen ritning på så ni oxå kan njuta:)
den var super fin golv-väme i hela lägenheten,allt är super frächst, byggdes typ 2005 så det är nytt det har hunnit bo två före oss i den. den har både torktumlare och tvätt maskin, sen även diskmaskin då alla vet hur mycke jag hatar att diska.... sen de bästa med allt är att det blir så mycke närmare till jobbet!!!!
så nu sitter jag och rikard och pratar om för och nackdelar...blir många för delar då vi nog båda vill ha den, två nackdelar är priset och att det är en lite dålig trapp upp....men de ska jag fixa med lite matta så man inte halkar och slår sig på vintern:) sen var det en super balle som var helt enorm ...där kommer jag sitta i sommar och dricka vin ..nån som vill vara med??:)


G= garderob
T= tvättmaskin
K/F= kyl/frys
D= diskmaskin

om vi tar den får vi flytta in 1a januari..... men det måste ju gå att diskus om?!?!
många frågor nu så jag återkommer med en update sen om hur det går.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ååhh är det sant? Ni står verkligen först i kön på den? Den verkar jättefin!!! Ta den!! :)

2009-11-02 @ 23:25:37
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0