en vanlig dag i mitt fantastiska liv

Vilken underbar dag det var igår... hade ett sånt trevligt möte på stan med Madde vi åt lunch, shoppade och snackade skit;) jag tycker det är så trevligt att umgås med henne hon är ju så underbar.
Sen åkte jag hem där Rikard och Emely satt och spelade tv-spel ...de var väll knske inte allt för kul men det var ungefär då vi bestämde oss för att ta det stora steget att ta den nya lägenheten som jag ska ringa och tacka ja på i dag:)
sen åkte jag på Mingel kurs med skolan, där fick vi lära oss proffsmingla och nätverka.... det var grymt bra det gav mig fullt av ideer och mycke energi. så nu planerar jag att ordna ett litet drink-och-mingel party före jul.....

Men nu är det ny dag och nya tag. jag ska snart rusa till bussen och åka till skolan ... i dag fick vi sovmorgon till 10.30 ,halleluia! 
En klippning på eftermiddagen ar jag och i kväll blir det vattengympa:)


´
 

Å ja jag  photoshoppar alla mina bilder haha


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag visste att du photoshopade alla dina bilder!! Sådär långa ögonfransar har du inte! :D

2009-11-04 @ 12:50:50
URL: http://youareanasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0