Aword Night

Nyligen hem kommen från Aword Night på Marykay, alltid lika kul. Trevligt sällskap, god mat och en massa utdelningar av priser och presenter för kvartalet som gått. Nu har ju inte jag varit så aktiv denna månad, elller ja de senaste månaderna, så jag hade inte förväntat mig så mycke, men nog tusan fick jag sringa fram fyra gånger och ta emot fina presenter:)
Jag fick två nya Pins, en PS och en star...nåt?! Även en super bra sminkväska, typ för make-up-artister, en ögonskugga,näsdukar m.m. super kul! fick så mycke insperation så jag ska ta och palla mig på nästa möte om två veckor.... å jag måste säga jag tog med mig lite minne från mingeskolan jag var på förra veckan och använde det i kväll, vilket resulterade till super!
I alla fall har dagen varit super bar men vädigt stressig har hunnit fixa Angelicas bryn och fransar, sen skola med lite förberedning inför gesällprovet smat klippa en herr-docka, även färga både mina och maddes bryn. sen efter skolan bar det av ner till stan för att skriva på kontraktet på den nya lägenheten, så nu finns det ingen återvändo...mohahaha. Men nu är i alla fall min dag fulländad och jag har prikat för allt jag skulle göra som stod i kaländern så nu gäller det att få lite sömn för att fortsätta leva lite i morgon oxå.... ska se om jag orkar till fredag för sen är jag ledig två hela dagar, å de ska firas!






Tillskillnad från min stressiga dag så kan jag berätta att smigge har haft en ganska vanlig dag, lungn och skön!
den började med att smigge fick en morgon promenad med både kiss och bajs vid nio sen var det frukost och morgontv med pappa i sängen, sen blev det lite tv-spel innan en prommis i naturen. sen blev det en låååång vila i sängen för smigge då både mamma och pappa var borta. då pappa kom hem blev det lite musik, så med hjälp av andra hundar på Youtube försökte smigge lära sig sjunga,resulterade till att de nog tog en promenad i stället vilket smigge aldrig säger nej till! Tor ibland att han har minne fisk och iq fiskmås, de enda ord han hör är "ut" varken så vi just kommit in eller om vi är ute blir han lika glad man såger något som innehåller ordet "ut" eller"ute",sjukt! men kvällen avslutades i soffan med en lek som smigge själv kallar för bollen;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde du skulle göra det åt mig..

2009-11-10 @ 08:23:08
URL: http://missjosse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trodde du skulle göra det åt mig..

2009-11-10 @ 08:23:18
URL: http://missjosse.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG SÄGER BARA DET MIN GOGRIS

2009-11-13 @ 12:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0