Draft: Nov. 28, 2009

Vilken underbar dag att vakna upp till, jag hade slagit av mobilen igår för att få sova ut vilket jag gjorde vaknade för en kvartsedan alltså 10.15 å det har nog inte hänt sedan jag jobbade natt i sommras. det blev en ganska så sen kväll i går men hela gaden var full späckad av aktiviteter var med syrran på skolan , jag klippte och färgade hennes hår, eller jag la i en toning som ska minska på det gula tonerna hon hade i håret efter hon gjort en avfärging från brunt till blont. Hon blev super het. sen bar det av till stan där vi gick lös i alla affärer, som tanterna gör på ladies night ni vet:) Åh genom att det var löning så var man ju bara tvungen att sätta sprätt på lite pengar:)det blev en skit snygg väsra från Friis%company, underkläder, smycken m.m
sen bar det av hemmåt för att göra en make over på 20, innan det bar iväg till sommaro för att avnjuta en massa sushi:, efter så tog vi en snabbis förbi svärmor det det vankades taco och vin, trevligt tyckte rikard och ville stanna medans vi trampande i hallen för att hinna till bion där vi hade bokat biljetter för filmen 2012, den var bra dock lite för lång ,men bra!!










Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fina ni är

2009-11-29 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0