natt bloggning

jobbade natten till i dag så det blev att stiga upp sent på dagen efter 15, men jag snabbade mig upp för att dra ner på stan rikard hängde på vi passade på att göra lite inköp till både hemmet och resan:) för mig blev det en ny tröjja i corall färg rätt snygg :) ska lägga upp en bild sen ..... sen blev det ett par dojjer från CHEAP MONDAY...super rea 50 spänn:) jag var nöjd sen blev det två pennor i guld och silver till ett projekt jag håller på med.

I kväll har vi sett filmen Mammut av Lukas Moodusson. jag älskar alla hans filmer de är så speciella på ett bra sätt, även denna ... jag fälde en tår vid två tillfällen tror jag.... kan rekomendera.



nån som har nått filmtips till mig??


sov gott !
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0