Människor

Jag är så fruktansvärt less på vissa männsikor så jag bara vill spy galla över dem, i allt helvete så dyker det alltid upp en nån eller några vackra underbara människor som värkligen ger en livs glädjen tillbaka.
Jag blir så lycklig av att andra männisor är lyckliga, då andra mår bra mår jag oxå bra.
så med det här vill jag säga TACK TILL ALLA LYCKLIGA,UNDERBARA, FRAMGÅNGSRIKA, GENERÖSA, ÖPPNA, GLADA MÄNNSIKOR DÄR UTE:)





vill avsluta med att säga att hoppas alla som ska på PDOL får det riktigt kul, sup som fan för mig.

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

*NU behöver jag din hjälp! Jag har blivit en av de nominerade till veckans blogg hos en tjej, så RÖSTA! :D you wuld make me so HAPPY! här: http://phiie.blogg.se/2009/july/favoriterna.html

Det kulle vara så himla kul om du gjorde det, HJÄLP MIG ATT VINNA! SÅ kom igen nu, RÖSTA PÅ MIG! :D

HUGS/ noescape!

2009-07-24 @ 22:39:52
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0