blod,SVETT och shopping

Medans rikard sitter på golvet och ränsar på kilometer med lika kablar till både de ena och de andra så håller jag på att svettat ihäj, vet inte vad som hände ....ja menade jag vet att man kan bli lite varm i kroppen av alkohol men va fan jag drack ju bara tre klunkar till middan och sedan dess har jag svettats som en gris.......

Den senaste timmen har jag suttit och funderat på hur galet mycke jag tycker om att handla/spendera pengar.... och då menar jag inte bara shopping, att till och med gå på ica för att köpa mjölk tycker jag är kul och det gör mig glad.... nu menar jag inte att jag går och köper mjölk varje gång jag känner mig lite nere men själva grejjen är att jag blir glad bara jag får spendera pengar och har jag inte pengar så fixar jag alltid pengar... och då började jag tänka på när jag sisst hade noll(0) kroner på mina konton och insåg att det har ju aldrig hänt.... HELT SJUKT.... måste tänka vidare... peac out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0