packa lite...

Nu har jag börjat packa ... har lite svår att välja vad man ska ha med sig visst är det varmt men hur varm???på kvällen kunde det bli riktigt kallt men hur kallt vete fan! sen ska jag ju bara vara bota en vecka så jag vill inte ha med mig onödigt mycke.....
kl 15.09 går mitt tåg till sthlm där jag ska lämna smigge hos rosanna medans vi åker bort, han kommer få det bra hos henne det vet jag ...men bara hon inte blir less han hahha...
nu under semestern ska jag bara ta det lung sola bada och äta god mat och pimpla vin hela dagarna vila upp mig för då jag kommer hem blir det att arbeta 110% , Förat ska jag börja på mitt nya jobb som BOA på ett nytt ställe och även boka in kurser som jag ska hålla som en hudvårds konsult som jag så fint har gått och blivit:)
Men som en fin kolega sa till mig i går på jobbet att när du slår igen dörren hemma lömnar du nu allt som har med jobbet att göra hemma så du värkligen njuter av resan. Fint sakt IA, ska värkligen tänka på det.
Mne men om du är sugen på att ha en kurs så är det bara att du hör av dej:) kommer att hålla kurs i stockholm v7:)
nå nu sk ajag gå och fixa lite puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0