SJUK...IGEN!!!

Fan detta år började ju inte så bra vaknade i morse och hade hög feber och kunde knappt andas efter ett dussin kickar av min inhalator så fick jag tillbaka luften. Fuck FUCK FUCK!!! jag får inte bli sjuk igen detta är nog det västa som kan hända just nu!!! jaja jag har ju helgen på mig att bli frisk, så håll tummarna nu fäör mig att det hinner bli bra tills på måndag då jag åker hem och ska jobba lååååååång pass på tisdag med bra betalt!!:)

Nyårs afton blev mycket bra, vi var hos Malin som hade gjort en super god middag och dukat långbord för alla ,jätte mysigt. Sen hade jag och rikard gjort en chocklad tårta med exotiskafrukter som vi bjöd på till efterrätt, den var mycket uppskattad tur man är förlåvad och förhoppningsvis snart gift med en grym bagare!!!
Vi hade jätte kul efter middagen kom det lite mer folk som vi firade tolvslaget med, jag var lite full vid den tiden .... sen började jag dricka vin och då bar det av så kl. 0100 var jag och hjärtat slut som stjärnor så mamma kom och hämtade oss, vilket var bra annasr hade jag fan inte varit vid liv igår. TACK alla för en underbar kväll som jag sent kommer att glömma.

Har en rad av nyårslöften jag vill uppfylla, här kommer några:

-Inte dricka alkohol, i alla fall till påsk.

-Börja tänka mer på min hälsa

- Att verkligen lämna mitt gammla liv bakom mig och sluta sitta och grubbla på vad jag kunde ha gjort m.m.och bara tänka framåt och att se livet som det är och hur jag kan forma det till det bästa.

- FLYTTA! Nu vill jag hitta en bra och större lägenhet som jag Rikard och smigge kan flytta till och leva lyckliga resten av våra liv hahah

- Ta körkortet...





Kommentarer
Postat av: EriFli

Hej! Här på rödinggatan så är det inte bättre ställt. Vi är sjuka alla 4 i min familj. Feber hosta Anton var in på akuten och fick behandling för falsk krupp. Jag ÄLSKAR mitt liv just nu.

Fina Nyårslöften. Mitt är att jag ska börja använda mina träningskort som hänger på kylskåpet.

2009-01-03 @ 11:32:26
URL: http://www.projekthaxan.blogspot.com
Postat av: ThereseLo

detsamma hurru du :) nu håller vi hårt i våra nyårslöften :)

2009-01-05 @ 18:24:59
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0