liten spännande dag

go kväll på er !
mötet med Lisa gick hur bra som hälls hon var här i över två timmar fan vilken rolig kvinna hon är nästan så man fick en ny förebild! hahha .... nej far du kommer alltid förbli min ...
i alla fall var jag hos läkaren i dag...fick inte veta så mycke vilket jag inte trott heller ,reaktonen var..... - jag har aldig sett nått liknade , jag ska hämta en kolega . kolegan kom oxå in och hade precis samma reaktion ..... det var inte det svar jag hade väntat mig av två lökare på akademiska sjukhuset på kirurgmotagningen blev först lite rädd men dom var så snälla och söta så vi diskuterade en stund eller dom diskuterade på doktors språk jag fattade typ var femte ord hahah jaja i alla fall ska jag nu skicks vidare hos nån annan så får se vad som händer....
för övrigt så hittade jag zero,inget,noll på stan i dag ...det blev ett presentkort på att gå på bio till david , han blev glad!!!:) tur för han hahha....nå nu ska vi äta god middag......föresten vi ska inte flytta....inte på ett tag i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: sofia

vaaa? Du är väl itne sjuk gumman?

2009-01-29 @ 01:52:14
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0