Dax att åka hem

Dax att åka hem nu till Uppsala, att lämna norrland känns för första gången riktigt tråkit , känner att jag vill vara kvar hr att jag faktist trivs rätt bra nu här. Men nu måste jag åka hem ,jag skajobba i morgon. Rikard och smigge har nu åkt till Boden och hälsat på lite släkt kommer att vara där i typ en vecka ... men jag har sån tur att jossan ska följa med mig hem så jag slipper vara själv i lägnheten...... FY FAN för att komma hem, jag känner mig inte redo än, eller om jag nån gång kommer att göra det. då jag ser hur mycke den här tiden vi varit här har förändrat både mig och Rikard och allt som varit här för är inte den samma. jag har inte längre en dyster syn på Pite tvärt om har jag nu fått upp ögonen för något nytt och kanske början på ett finare liv..... jag har faktsit mäskt hur mycke man igentligen har att leva för och hur lite man uppskattar saker då man har det så nära. vi människor är fan sämst på att ta vara på det vi har, jag måste lära mig att vkna och ta för mig i nuet för att sen är det försent!!!!!!!!!


Nu ska jag gå och packa det sissta......

Kommentarer
Postat av: Erica

Min lilla kusin börjar bli riktigt stor tror jag!!:) Kloka ord!

Man ska leva här och nu, uppskatta det man har!

Kram Erica

2009-01-05 @ 21:18:14
URL: http://www.projekthaxan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0