Upp och hoppa

Upp och hoppa nu är det morgon:)
Nu är det frukost på sängen som gäller, hårdbröd med ost och ett glas vattan, medans jag njuter lite av tv4 vädret som jag ska ut och njuta av sedan. Jag har även én omelett i ugnen som jag ska ta med till julbordet i dag, jag är ju ingen mäster kock så jag hoppas den år att äta. nu ska jag hoppa i duschen och sen spackla mig lite het:) ska ta en expedition längst in i garderoben och försöka hitta nått att klä min exotiska kropp med lär bli svårt då vi inte har tvättat på mer än en månad. Men i kväll smäller det då ska jag tvätta och mangla som jag aldrig gjort förr.....
jag ska nog även beställa hår i dag, ska förlänga håret sen ska jag även ha några dreds i ...kommer bli så snyggt!!!!

en film om hur man gör dreads:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0