De snöar

kl är 07.17 å snön faller ner som stora vantar från himlen,hela lanskapet har färgas vitt och jag önskar att det kommer bevars så i alla fall till juldagen då är jag nöjd och dag:)
igår blev det klapp inslagning till min kära sida av släktet och nyårs prat ....å ved ni vad vi kom fram tilll??? NADA!!! som vanligt så är det ju alltid jag som sja styra upp och dona för att saker och ting ska bli jorda, rikard är inte direkt någon ide sprutare. vi hade några förslag men vi var tvungen att tacka nej då det ligger på annan ort, tråkit  hade jag kunnat byta helg hade vi nog åkt nån stans låååångt bort!!!! n ä nu ska jag packa skolväskan och klä på mig som tusan för att springa till bussen.



vad ska du gör nyår???


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Tack så hemskt mycket för idag hjärtat! Du är så himla snäll! Kram på dej <3

2009-12-18 @ 18:33:56
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

gillar headern å du skriver bra!



ta hand om dig nu :)

2009-12-28 @ 00:30:54
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0