Back in bussines

Så nu är det dax för mig att lägga tårarna och häng läppe på hyllan och börja leva igen, jag startar med att göra ett litet inlägg:) som jag fösrår har ni saknat mig så mycke och undrat vad som hänt och vart jag tagit vägen, men vi gör så här skit i det och så tänker vi frammåt, för vem tusan orkar älta gammalt skit när man har så mycke oupptäckt att att se/göra framåt i livet?!?



Snart är det ju jul, jag kan lova att det har börjat kännas som det oxå, julmusik hela dagen på salongen så då man ska lägga sig nynnar man EMDs julskiva...hm å det är inte kul.... se så har jagh märkt e kosntig grejj jag gör då jag får slut på prat med mina kunder... ja vad tror ni jag börjar prata om...jo julen ,hahah, men det är smart! man får både tips och nya ideer om tex julklappar. Men jag börjar känna lite stress då man hör alla andra börjat men allt julklappshandling och julstök, då jag själv inte ens inhandlat en enda. Men jag känner mig stolt, på lördag blir det jul bak och med allt som det innebär,hos svärmor:) Awesum!! då jag själv är katastrof på att baka. Annars brukar min kompis ICA baka åt mig;)



I morgon är det jul lunch med jobbet ska bli trevligt att se alla det var ett tagsedan nu då man bara jobbar vissa helger:) jag ska stå för omeletten på julbordet, ska trycka som om jag aldrig sett mat förr;)



nu ska jag återgå till the last episod of DH!!!(för denna sesong i slla fall)i kväll smäller det;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0