äntligen fredag

efter en lång vecka är nu äntligen den efterlängtade fredag här och för många andra ine är detta helg/ledig men icke för mig, jag ska jobba i helgen vilket ioförsig kommer bli trevligt då man inte ser kapraterna på jobbet så ofta men jag hade helt ärligt:).. varit ledig i helgen jag känner mig så trött det tär att att ha skola frå 9-18 varje dag ... men sån tur är har vi ju så kul .
snart är det av till skolan för att starta dagen med ett besök av snygg elli, jag ska gå lös med sexen på henne ...jag hoppas på nått drastiskt:) sen har jag min första barnklippning och som avslutnig på dagen ska det färgas på en hemlig person;)



Ellie före.....


Ellie efter:)

Kommentarer
Postat av: amanda

Fin blogg du har.

Vad ska gu göra idag?

--------------------------------

sugen på en design?

Jag gör personliga gratis design.

Läs mer i min blogg!

2009-12-05 @ 08:06:23
URL: http://aamandammatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0