It's the destination

Vi har annu inte fatt tag pa natt internett till datorn sa det blir cafe som galler lite irriterande da man ska hela tiden tanka ... ja konstigt hur man skriver.

i gar var det en lugn kvall vi satt pa stranden och tittade pa solnedgangen och drack gott. sen lande vi en fil och gick hem.
medans rikard hade fylle hicka utan att vara full hm....... sa bestallde jag in room service det blev pasta med skaldjur och vitloksbrod med ost. efter att jag avnjutit det tog jag mig ett dopp i varan bubbelpool da jag lyxade till det med en ansiksbehandling och lite go dricka:) sen blev det film och.....
 
i dag har vi varit p[ Poda island och chiken island och snorklat helt underbart vackert vi hyrde en bat med chaffis tva timmar for inte ens 100 sek.
vi har aven kopt en upplevelse for 20 bat, ca 2 ca kronor.
vi kopte en pase bananer som vi matade ons alla sma sota apor ....det kommer bild pa det. dom var sa sota och snalla en hoppade upp pa rikard hahah  han blev radd da skrattade jag hahahah

i ,orgon bar det av till phi phi... sitter och bokar hotel nu... vi ska vara dar da jag fyller ar hoppas han ahr tankt ut natt speciellt da det aven ar varan tva ars dag....

nu ska jag dra
puss hej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pussar och kramar hoppas att ni har det bra

2009-08-22 @ 14:44:23
Postat av: Erica

Hej!

Grattis på födelsedagen!

Kramar fån Sundsvall

2009-08-23 @ 12:05:32
URL: http://www.projekthaxan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0