Äntligen får jag andas

jag har precis satt mig i soffan för att tillåta mig själv att andas.
nu är väskan packad,hunnit hets äta (som annette säger) lite blåbärspaj sen har jag gått igenom bäde lägenheten och smigge för lilla johanna som ska ta hand om bästen.
nu ska jag bara klippa rikard så är vi redo sen. 

jag hann på stan i dag och shoppa lite för att trösta mig i det dåliga vädret de blev.....


Ett par lackleggins!!:) snyggt i höst...


och en solhatt som jag ska ligga och se snygg ut med på stranden, dock inte denna men likt ....eller inte


och ett sött diadem med en rosett, super söt blev jag;)

nu ska jag tydligen ..heheh... hjälpa johanna att betala en räkning ...men oj om dom råka slinka in på mitt kontonummer:)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0