snart bär det av!

Ännu en underbar dag att vakna upp till! Eller så inte kanske....
I morgon jag vi, flyget går vid två men vi ska åka ut på arlanda i tid föra att hinna texfreea lite och ricka en drink innan man stiger på planet till varmare breddgrader, MIAMI underbart!!!!!
känner verkligen att jag behöver komma bort nu efter allt som händer i mitt liv synd bara att alla inte kunde följa som det var tänkt från början.
Någon som kanske har några tips om vad man kan göra eller se ,åta ...ja, vad fan som hällst där== hahah har aldrig varit där förut så det ska bli så underbart. En liten romantisk tripp jag och hjärtat ,pluss syrran så så klart oxå.




igår operaredes pappa, könns skönt att det åntligen börjar hända saker och att dom tar tag i honom nu har han ju varit inlagd på sjukhuset i två månader typ . -vill att du ska bli frisk och komma ham ,saknar ju dig pappa lilla.
jag grät igår innan jag somnade då jag för första gången insåg att ingenting kommer att vara som förut ,det gjode mig rädd. jag orkar inte vara ledsen mer ,måste börja tänka framåt och att det faktist går bättre dag för dag, men väldigt sakta. mamma säger att hon ser ingen skillnad nu på honom ,att det inte verkar bli nå klarare för honom varje dag men jag vägrar sluta hoppas jag vill och det ska bli bättre. PAPPA FÖR FAN KÄMPA NU VI SKA KLARA DETTA!!!!!!

måste ju fan bara oxå säga att sjukvården i norrbotten suger fet-dase!!!!!!!!!

nä nu ska jag gå  och äta lite frukost sen blir det att börja packa.....jippi!

het kyss på er!

None


Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå! Jo Emelie har en blogg, emhoe.blogg.se dock skriver hon väääldigt sällan ;D

2008-10-22 @ 13:05:14
URL: http://youareanasshole.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

nå tack ska du ha gumman hehe :P

kul att höra hehehe ..



läste det hemska om din far :(

KRAMA OM

får man fråga vad det e som har hänt ?

du behöver självklart inte berätta om du känner att du inte orkar !

huvva ryste då jag läste det där :(

hoppas han blir bra eller i alla fall bättre snart !



KRAM KRAM GUMMAN !

2008-10-22 @ 16:45:44
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny♥

shi ja du msåte updatera från miamiiiii ehehhe!! han msåt fixa de där de ahr juh säkert vari skit jobbit för han å hans kropp länge nu så om allt abra får vila sej lite kanske de blir bättre elelr de SKA BLI BÄTTRE man sak ALDRIG SLUTA TROO gumman ALDRI har du it hört att om man vill nått nog mycke å tror nooohh mycke att de ska bli så så kanske de blir de oxå=)! hopppas ni får skit kul i miami nu bheöver komma bort ett tag!

2008-10-22 @ 17:47:39
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: mia

shit tjejen, vad har hänt med din pappa egentligen :/? ha det underbart i miami dock! hoppas ni får det kalaskul :)

2008-10-22 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0