TIPS

Måste tipsa om en underbar affär jag var in på här om dagen i luleå "PASHION" heter den sälsjer allt för din kropp med underbara märken som "cute ass hell" och "Eyeko" . Köpte mig en boddy butter av märket "Hawaiian tropic" Lyxigt krämig formula som återfuktar under 12 timmar och ger näring och smidighet åt huden. Används dagligen för att underhålla solbrännan och har även en kylande effekt som efter-sol-produkt. perfekt till nu då jag och häratat åker till MIami;)



Besök deras hemsida www.pashion.nu och utforska alla deras andra mäsrken;)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Kan tänka mig det! :) Har faktiskt inte sett den än, men jag ska! Och gärna på bio också! ;)

2008-10-10 @ 10:18:18
URL: http://foxxy.blogg.se/
Postat av: Jenny

yo babe du ahr skrivit POSHION" där uppe heheheheh ne men av nice tato0on belv bläääää nu ska jag jobbaaa KISSES

2008-10-10 @ 11:27:44
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0