10 oktober

 Mycke har hänt sedan sisst, jag har förlovat mig :) jag har även fått förlängt på mitt vikariat på jobbet. Men nu är jag uppe i pite för att stötta pappa tillbaka till livet, han ligger just nu på sjukhuset och har en väldigt svår sjukdom som han måste komma tillbaka från, men allt går framåt på den veckan jag varit här har det gått framåt super mycke och är överlycklig över det. älskar dej pappa.
Kommer att vara kvar här under helgen för att hinna umgås med goda vänner innan jag återgår till livet i uppsala på måndag.
Detta är dagens planer:

  •  springa ner på stan då det öppnar
  • hälsa på pappa på sjukhuset
  • luncha med en vän
  • följa syrran till flyget (hon ska hem)
  • Bjuden på middag hos en mycket nära killkompis.
  • DANSA!!!

Jag och Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0