lite om min dag

Just kommit från jobbet, måste ju bara säga hur underbart de var att komma hem i kväll det var rent och städat tvätten var klar och inte nå disk, mannen i mitt liv ahde fixat allt innan jag kom hem ,hur underbart som hällst att bara sitta och dega framför tvn nu resten av kvällen.
jag var på stan i dag före jobbet inhandlade nya täckbyxor för vinter sessongen nu då det har blivit så satans kallt här i sverige.
har nu även börjat planera att åka till fjällen och köra skoter kanske ta mig en titt på en snowboard. jag rikard och ett annat par ska nog hyra en stuga och spendera en vecka i naturen, ska bli skit kul.

dom här blev det.....


har haft mederabetar samtal med min chef idag det var kul, fick säga vad jag tycker och hon berättade vad hon tyckte om mig som hennes personal. sen fick jag veta lite mer..........tihi;)

SOV GOTT LOVELY!


















Kommentarer
Postat av: yasmine

ja en nyårsblåsa e viktigt att ha...

har fönstershoppat idag bara ..lyxfikat med mamma o lite så.

nu är det bara lungt. kram på dig

2008-11-18 @ 20:59:00
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Jenny

yheas en ysl väska till dje i julklapp nått mer du vill ha hehe yheas snackade me han hejna ska vi lösa ohh wii fan ja ska spana i en rosa snowboard mmm shoppa shopppaa nu ska jag söak en soffa hör avd ej om du ser nån snygg gärna rosa

2008-11-18 @ 22:17:25
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0