regn regn och åter regn

nu har vi varit här i över en vecka och solen har inte varit våran vönn denna resa kunnat sola två dagar hitills. suck!
som i dag då jag var då jag skulle springa ivög och köpa frukost började de det att regna det tar bara några minuter att gå dit men det såg ut som att jag hade badat i havet .....
men dom har lovat böttre vöder i morgon och resten av tiden vi är här.

var på helloween fest i stan i fredags det var skit kul!!! shit vad det ör möktigt här med helloween, önskar att vi oxå kunde ha det lika stort i sverige det skulle ju vara super kul!!!






fler bilder kommer!
jag har även lagt upp fler från bahams nu på min pixbox.

http://www.pixbox.se/usr_show_id48412_page0_order1.html

ses snart! puss

Kommentarer
Postat av: ♥Jennan♥

haha sexyyy ääh shit va kul ni måte ha haft kläde ni inte ut er dåå hehe

2008-11-04 @ 22:34:40
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0