jag har fått ett badkar:)

efter mycke tjat och diskutioner mellan mig och rikard om att jag vill ha ett badkar har jag nu äntligen fått min vilja igenom. han har i hemlkighet beställt ett badkar till mig som en överaskning. hur gulligt är inte det??  han vet att jag älskar att ta långa sköna bad i bland. detv är ju så underbart att lägga en ansiksmask tända lite ljus och sätta på nån avslappningsmusik då man ligger i ett varmt skönt bad en kylig höstkväll eller kanske en jobbig dag på jobbet. så i kväll då jag kommer från jobbet kommer det efterlöngatde badkaret att stå färdigt i badrummet. tack älskling!!


Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

hehe hmm .. ja du vet inte riktigt ska i alla fall över till zara åh makkan idag. men annar blir det bara att vara hemama orkar inte göra så mycke åh sen finns det inte så mycke åh göra då man inga pengar har :(



vad händer i uppsala då ? :P

2008-11-13 @ 11:42:45
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Li

Jag älskar att ta ett skumbad så ett eget badkar är verkligen guld värt så här på hösten:)!



Ha en bra dag!



Kram

2008-11-14 @ 09:00:32
URL: http://www.sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0