dagens schema

sissta dagen på ledigheten i dag, har varit ledig i snart tre veckor,börjar jobba i morgon. Längtar faktist till jobbet att få träffa alla och sen så har vi ju så kul varje gång vi jobbar.
men i dag är i dag har ett fullspäckat schema framför mig i dag:

- vika all ren tvätt, tre ikea påsar!!!
- gå ner till willys och handla, dom har billig lax nu så ni vet...
- sola!!! måste ju hålla förgen nu!
- dammsuga och skura, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
- damm torka
- göra en ansiksbehandling.
- lång promenad med smigge, vilket vi båda latkorvarna behöver!!.
- måste ju se nyaste avsnittet av gissip girl nu, det var ju så spännande förra tisdagen.
- göra mysmiddag till hjärtat då han kommer från jobbet
sen ska jag tillägna restan av kvällen framför tv eller nått annat lugnt och skönt för att ladda för det kommande veckorna på jobbet.

vad ska du göra i dag?





Kommentarer
Postat av: Malin

plugga :S Måste göra en textanalys på en gammal bok med gammelsvenska :S fy fan va trist.. Hur är de annars då?

2008-11-11 @ 09:53:26
URL: http://malinskis.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ska onanera och tänka på dig! Tack för samtalet igår raring. Har inte sovit än, blir en dusch och sen ska jag lägga mig för kvällen så jag ber dig, ring inte mig ikväll. Tack hjärtat <3

2008-11-11 @ 15:29:43
URL: http://youareanasshole.blogg.se/
Postat av: julia

hej, är du intresserad av en ny bloggdesign? :)

2008-11-12 @ 14:01:07
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0