krokodiltårar (dag10)


 
Nu har man älskling åkt, igår följde jag honom till flygplatsen och sa hejdå. Nu ska man sitta här själv med hunden i tio dagar och vara orolig att något händer. redan då jag lämnade flygplatsen kännde jag att detta skulle bli svårt jag tror igår eftermiddag var den längsta dagen i mitt liv. innan jag somnade blev det några krokodil tårar för mig.
kännde verkligen av ensamheten då och insåg hur mycke jag verkligen älskar min Rikard. hur man kan börja sakna en människa innan den knappt har lämnat sverige och veta att man nu ska vara ensam i hela tio dagar . det kommer att kännas som att jag är ensam på ett öde o och ingen att prata med . vi kommer ju fan inte ens att kunna prata och höra varandras röster . hela tiden vara som igår då vette fan om jag inte köper en biljett och flyger över till honom....och på allt detta inget sex på dom här dagarna heller. jag gav faktist förslget på vägen till flygplatesn att vi skulle hinna en sissta gång på arlanda,han bara skrattade och frågade om vi kulle göra det på mcdonals medans vi åt. Men allt drog ut på tiden så det blev inte i alla fall. synd det tycker jag !!!
men nu har jag i alla fall gjort en räkna ner kaländer , idag böjar det på dag 10.

men dagen är ju inte slut än så jag ska försöka fylla dagen nu så den  blir snabb och smärt fri!
jag ska börja med att öra mig iordning, klä mig och lägga på lite spackel. sen ska jag ta en bajs tur i skogen med hunden. alltid lika kul.
sen blir det en tripp till grannen Emely och ser om hon har stigit upp eller om jag ska dra henne upp och ut till bilen , för vi ska till IKEA!!!! och shoppa för det penag man inte har, men jag tar för IKEA hndla kortet med fiiina krediter:) nice-bajs!
ska köpa en ny upplaga kastruller, stek och wokpanna burkar och annat skit till köket.så där lär jag slå ihjäl lite tid.
sen ska jag å jobba jobbar kväll så lär ju inte komma hem före tio ... sen blir det natti natti för mig. hoppas det går bättre än igår.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0