tips på bra jul filmer

Nu under julen visas det massvis med film på tv mest julfilmer vilket är jätte kul tycker jag:) ÄNNU MER JUL STÄMNING!!!!!!!
här kommer några tips på bra julfilmer:)

POLAR EXPRESS:
Kliv upp, hoppa på och förbered dig på den häftigaste resan i ditt liv! Det är julafton, och du kommer snart att åka berg- och dalbana uppför och nerför berg, kana över isfält, balansera på skyhöga broar och bli serverad varm choklad av de häftigaste servitörer du någonsin sett.

Du åker med Polarexpressen! Tom Hanks har huvudrollen och Robert Zemeckis regisserar den här redan klassiska julfilmen med bländande Performance Capture-animeringar som ger varje ögonblick ett magiskt skimmer. "Att se är att tro", säger en mystisk luffare som är med dig på tåget. Du kommer att se under. Och du kommer att tro. Taaaaag plats!

http://www.juanvfx.com/images/polar.jpg




BAD SANTA:
Billy Bob Thornton är Willie T. Stokes, en varuhustomte som är mer elak, korrumperad och svinaktig än någon tomte du sett. Det kan möjligtvis ha något att göra med att han i själva verket är en tjuv som varje år firar julafton i dubbel bemärkelse genom att slå till mot olika köpcentras penningstinna kassaskåp.
Bad Santa



FRED CLAUS:

En saga du aldrig hört förut! En rolig och varm komedi om Fred Claus, jultomtens bror, och totala motsats. Efter att ha vuxit upp i helgonlika Nicks skugga har Fred blivit en surpuppa som tappat tron på julen. En magisk decemberdag flyger Fred norrut (förstaklass med ren) och upptäcker att Nick är i knipa: en beräknande effektivitetsexpert har bestämt sig för att lägga ner julen för gott! Räkna med slädvis av skratt när Fred försöker rädda julen och samtidigt blir påmind om värdet av sin familj.

Fred Claus







TOMTEN ÄR FAR TILL ALLA BARNEN:

Sara bjuder in sina tre tidigare män, deras nya fruar och deras nya barn att fira julafton tillsammans med sin nye man Janne. Allt för att alla barn ska få uppleva en äkta jul tillsammans med alla sina föräldrar. Med en del sprit innanför västen råkar Janne av misstag avslöja för en av gästerna att han låtit sterilisera sig utan att berätta det för Sara, som i sin tur inget högre önskar än att få barn med Janne.

Det tar inte lång tid innan alla på festen känner till Jannes lilla anatomiska ingrepp. Alla utom Sara. Vid middagen avslöjar Sara strålande den glada nyheten: hon är gravid! Janne ska äntligen bli pappa! En stjärnspäckad komedi av Kjell Sundvall som tidigare gett oss komedier som "Lorry" och "Vi hade i alla fall tur med vädret" och thrillers som "Jägarna" och "Sista kontraktet".

Tomten är far till alla barnen



Har du nått tips till mig??
god jul!


Kommentarer
Postat av: Sofia

gick vi på strömbacka då vi tatuerade osS? jadu jag minns itne.. Med mig är det bra.. jobbar är det enda jag gör.. Hur är det med dig? du kommer hem snart? Träffade Rosanna i torsdags och hon berätta att du också kommer hem över jul?=)

2008-12-21 @ 11:50:54
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: ThereseLo

tomten är far till alla barnen är ju helt klart bäst ;)

ja du. jag gillar fortfarande d&g light blue, gillar även en parfym som jag har köpt på yves rocher som luktar kokos. får mig att tänka på sommaren :)

2008-12-21 @ 14:41:25
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Erik

Tomten är far till alla barnen är nog min favorit, även om jag sett de många gånger är den rolig :P

2008-12-21 @ 19:38:11
URL: http://erikj.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag jobbar juldagen till 9 och annandagen börjar jag jobba 12.. så jag ska nog kanske gå ut på statt.. men nykter.. eller kanske nån öl bara!! ;) vad ska du göra? skulle vara kul att se dig

2008-12-21 @ 23:31:04
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: ThereseLo

tack så jätte mycket :)

hehe ja fan den är också jävligt bra. och sällskapsresan när dom är i fjällen :)

2008-12-22 @ 00:50:47
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0