Sissta december

I kväll ska vi fira in de nya året, Jag och Rikard kommer att åka till Malin som har en nyårsfest hemma hos henne , där blir det middag och skumpa:)
Smigge blir hemma med mormor och morfar dom skulle äta gott och sedan åka och msälla raketer.
Jag har inte hittat nått bra nyårs löfte men jag har lovat mig själv att jag ska ha ett, för förra året gick det så bra med mitt löfte...det var att sluta röka och vilket jag oxå gjort ...nu tar jag bara en cigg vid festliga stunder;)
Men jag kommer nog på något bra.... tråkit bara att det just nu verkar blåsa upp till storm här i piteå.
Ni får inte glömma ge någon nyårspussen , det ska jag ge till alla jag känner i kväll ska få en på kinden och mitt hjärta Rikard kommer att få en jätte stor på munnen, tihi!
Nu hoppas jag ni alla får en underbar Nyårsafton, och glöm inte nyårslöftet!.... så ses vi nästa år.




En varm kram på er alla !!

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

sv: vi ska till ko samui :) Happy new year. (:

2009-01-01 @ 17:24:33
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0