....ortoligt underbart.....

Fredag så otroligt underbart att det är helg och jag är ledig kommer faktist inte ihåg sisst jag hade en helg som denna framför mig . jag har inga speciella planer för helgen jag ska bara ta det lungt och sova sen vara med nära vänner på lördag. en helt kravfri helg utan att behöva åka nån stans om jag inte vill jag ska fan bara ligga i soffan i kväll i mjukis kläder käka nått gott och tända massa ljus och njuta av tillvaron . 
Det har förövrigt inte hänt så mycke i livet hos mig lite små irritationer på en viss människa men ingen jag orkar lägga ner min energi på just nu ...men annars känns livet rätt okey.

Vill oxå ta och ge en stor gigantisk pöss till mina STARS Johanna, Angelica och Louise .... bara för att jag tycker om er såååååååååååååå mycke!:)


Se hela bilden.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Naah, sötnos! Tycker ju om dig med !!

2008-12-12 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0