Norrland

Nu har vi alla kommit fram till piteå, hela familjen har jsut ätit lite julmat och nu myser vi tillsammans framför tvn . det är jätte mysigt alla är glada och mätta sen så har man ju trykt lite godis oxå. den enda som fattas är syrran som är md hennes mamma i kväll men hon kommer i morgon.
i dag har jag hunnit med en date med engström vilket var super kul skrattade mycke, har saknat henne så vi har för nästan alltid riktigt kul och har vi inte det har vi i alla fall kul. haha

Men nu ska jag snart sova ...eller fösröka för i morgon är det julafton, jag och rikard ska ta en promenad genom stan efter julfrkosten sen på eftermiddagen ska vi till min moster där hela släketn kommer att vara. har en bild av en super underbar jul, vilket det kommer att bli:)

Så sov gott ni nu! god jul och hejsväjs



Han kommer i natt så håll utkik!:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va roligt det var idag gumman, längtar till juldagen och tack för daten ;D

2008-12-24 @ 00:24:07
URL: http://youareanasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0