Morgon snusk!

Dagen kan väll inte börja bättre?!
Att vakna upp brevid den man älskar, ligga kvar i sängen och mysa som sedan leder till underbart sex. som man hoppas på aldrig tar slut.
Tittar ut mot balkongen och upptäcker solen är uppe och man ser att det ska bli en varm och fin dag. sen när älsklingen åker till jobbet stiger man själv upp ,tar en kort promenad med hunden, innan man genomsöker kylskåpet grundligt för att än en gång se om det har dykt upp något nytt och gått.
Men jag hittar en matlåda som jag igentligen skulle ätt i går på jobbet, men som jag glömde hemma.
jag öppnar den och kommer på! -fan vilken lyx räksallad till frukost,nice!
så nu sitter jag här knullrufs i håret och äter min räksallad, väntar på att graderna ska stiga så jag kan styra lite bränna inför sommaren. Men morgonens bästa var morgon snusket hoppas jag kan få lite massage med happy ending i kväll då han kommer hem:)
På tal om sommaren så har jag nu planerat min sommar, det gick fort! jag ska jobba...
Har tagit semester under midsommar då jag får fin besök från norrland, jenny och johannes kommer. planerna är att vi alla fyra ska åka till gottland och göra som då man var liten ,CAMPA!!!!!
Shit det var så längesedan jag gjorde det så jag har nästan glömt hur man gör hahah....
men jag får inte glömma den super sexiga vindoverallen som alla hade i början av 90 talet. alla familjer hade "sin modell". alla i familjen skulle ha samma modell och färg, våran familj hade en grön med inslag av nå rött och mörkblått...haha fy fan hur man såg ut vi hade t.o.m vårat namn inbroderat på vänster sida på bröstet . men då tycket jag nog vi var riktigt coola:)
Förutom midsommar ska jag och Rikard till MIAMI i höst,så det är då vi tar våran semester:) har bokat resa så vi åker den 23 oktober . Gud vad jag ska schoppa har börjat googla området vi ska vara i allt som finns att göra m.m men sån är jag ni som känner mig vet att jag panerar at i låååång förväg . Rikard har ovat att jag ska få åka på disney world, något som jag alltid velat göra:)

                                                     sommar sommar sommar ...herre gud va jag längtar!

ska gå och se lite nyheter nu! puss och snusk;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ja du den som den vet=)Ne men dde där jag sa att johannes skulle gö de e de vi ska göra hehe. MEN FAN skriv it dåräf ja vågar it läsa din blogg nån mer hehe fy fan porrungar hehe!du e värd å få göra de där jenny säg att du har varit sååå duktig så du ska få bobs på köpet å flörta ltie me läkar ska du se att du får de bjud han på en drink oxå när du endå håller på hehe.fane du itne nervös då fy fan att nån ska cutta i en sen vaknar man upp å så voala miss blåbär men va fand e garaterat värt de!!
Yheass **MISSS NORRLLANND IS COMMIINNG 2 TOWN!**

2008-04-17 @ 12:09:29
URL: http://killerprincess.blogg.se
Postat av: Jenny

haha ja du den som den vet=)Ne men dde där jag sa att johannes skulle gö de e de vi ska göra hehe. MEN FAN skriv it dåräf ja vågar it läsa din blogg nån mer hehe fy fan porrungar hehe!du e värd å få göra de där jenny säg att du har varit sååå duktig så du ska få bobs på köpet å flörta ltie me läkar ska du se att du får de bjud han på en drink oxå när du endå håller på hehe.fane du itne nervös då fy fan att nån ska cutta i en sen vaknar man upp å så voala miss blåbär men va fand e garaterat värt de!!
Yheass **MISSS NORRLLANND IS COMMIINNG 2 TOWN!**

2008-04-17 @ 12:09:34
URL: http://killerprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0